met liefde ingepakt ♡ brievenbus kraamcadeaus 5 sterren recensies

Lief Moment

Retourneren

Retourneren
Wanneer je niet tevreden bent over het bestelde product, kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Voor je het product retour kunt sturen dien je via e-mail contact op te nemen met mij zodat je het retour formulier ontvangt. Om de service en de webshop te blijven verbeteren hoor ik graag de reden waarom je iets wilt retourneren.

Het product wat je wil terugsturen dient in de originele verpakking verzonden te worden, zonder beschadigingen en het retourformulier bijgevoegd. Mist het retour formulier bij de zending dan ontbreekt de informatie die nodig is om de retour te kunnen verwerken. De kosten die je maakt om de retour te verzenden zijn voor eigen rekening. Wanneer je retour in goede staat is ontvangen wordt binnen 7 werkdagen het totaalbedrag of het bedrag van de teruggestuurde producten geretourneerd op het opgegeven rekeningnummer. Is het product en/of de verpakking beschadigd wordt er gekeken naar een juiste oplossing. Maak dus voor jezelf altijd een foto op de wijze hoe je het product retour stuurt.

Gepersonaliseerde producten
Een aantal producten van Lief Moment zijn gepersonaliseerd en hebben ieder een uniek resultaat. Deze producten komen niet in aanmerking voor retournering. Bij het bestellen van een gepersonaliseerd product ontvang je na betaling een digitale proef. Zodra hier per e-mail akkoord op gegeven is wordt het product gedrukt en/of gemaakt. Let dus goed op bij het doorgeven van de informatie. Is er een drukfout door Lief Moment en/of de drukker ontstaan kijken wij samen naar een passende oplossing. Neem in dit geval contact op per e-mail: hallo@liefmoment.nl Vermeld hierbij je ordernummer en stuur altijd een foto mee zodat ik je zo goed mogelijk kan verder helpen.

Beschadigde levering
Heb je je bestelling ontvangen en is hier een artikel beschadigd? Neem dan binnen 2 werkdagen contact op per e-mail: hallo@liefmoment.nl Vermeld hierbij je ordernummer en stuur altijd een foto mee zodat ik je zo goed mogelijk kan helpen.