binnen 2 werkdagen verzonden. ♡ met liefde handgemaakt, speciaal voor jou ♡ 5 sterren recensies

Retourneren

Wanneer je niet tevreden bent over het bestelde product, kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden aanmelden voor retournering. Voor je het product retour kunt sturen dien je via e-mail contact op te nemen met mij zodat je het retour formulier ontvangt met alle informatie om op de juiste wijze je retour te kunnen versturen. Na het aanmelden van je retour heb je 14 dagen om het product terug te sturen. Om de service en de webshop te blijven verbeteren hoor ik graag de reden waarom je iets wilt retourneren.

Indien je gebruik wil maken van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking aan Lief Moment geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan Lief Moment deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Maak dus voor jezelf altijd een foto op de wijze hoe je het product retour stuurt. En behandel het product met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om je retour zo goed mogelijk te kunnen verwerken is het belangrijk dat het retourformulier is toegevoegd aan de retour. De kosten die je maakt om de retour te verzenden zijn voor rekening van de klant. Om deze reden ben je vrij om een eigen vervoerder te kiezen. Wanneer je retour in goede staat is ontvangen wordt binnen 14 dagen het totaalbedrag, het bedrag van de teruggestuurde producten en/of waardevermindering gecrediteerd op dezelfde wijze als de betaling is gedaan.

Gepersonaliseerde producten

Een aantal producten van Lief Moment zijn gepersonaliseerd en hebben ieder een uniek resultaat. Deze producten komen niet in aanmerking voor retournering. Bij het bestellen van een gepersonaliseerd product in de designtool in de webshop ga je bij betaling akkoord met de opgegeven persoonlijke tekst/gegevens. Of je ontvangt na betaling een digitale proef. Zodra hier per e-mail akkoord op gegeven is wordt het product gedrukt en/of gemaakt. Let dus goed op bij het doorgeven van de informatie. Is er een drukfout door Lief Moment en/of de drukker ontstaan kijken wij samen naar een passende oplossing. Neem in dit geval contact op per e-mail: [email protected]. Vermeld hierbij je ordernummer en stuur altijd een foto mee zodat ik je zo goed mogelijk kan verder helpen.

Beschadigde levering

Heb je je bestelling ontvangen en is hier een artikel beschadigd? Neem dan binnen 2 werkdagen contact op per e-mail: [email protected]. Vermeld hierbij je ordernummer en stuur een foto mee zodat ik je zo goed en snel mogelijk kan helpen.