Lief Moment gebruikt functionele en analytische (geanonimiseerd) cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Deze cookies worden altijd geplaatst en hebben geen gevolgen voor je privacy. Daarnaast gebruiken we ook tracking cookies om bezoeken en aankopen te bevestigen van/aan social media (bijvoorbeeld als we een advertentie campagne op social media hebben of een nieuwsbrief versturen). Door op accepteren te drukken geef je akkoord te zijn met het gebruik van alle cookies. Wil je enkel gebruik maken van functionele en analytische cookies? Klik dan op afwijzen.
Lees meer in ons cookiebeleid.
-
Wat zijn de verzendkosten?
Lief Moment verzendt alle bestellingen via DHL Parcel.
Verzendkosten Nederland
Brievenbuspakket met track and trace €4,10
Pakketpost met track and trace €6,95
Verzendkosten België
Pakketpost tot 2kg met track and trace €9,95 -
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Het is niet mogelijk om je bestelling af te halen, Lief Moment heeft geen fysiek bezoekadres. Wil je geen verzendkosten betalen? Bij bestellingen vanaf €75,00 (in Nederland) word je bestelling gratis verzonden.
-
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Ik probeer jouw bestelling binnen 3-5 werkdagen te verzenden. Elke dinsdag en donderdag worden er bestellingen naar het post punt gebracht. Heb je een product besteld dat speciaal voor jou gemaakt wordt? (Denk aan: een geboorteposter, items van beton) hou dan rekening met een langere levertijd.
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met track and trace code. Hiermee kun je jouw pakketje volgen. -
Ik heb betonnen items besteld, wanneer ontvang ik deze?
Alle producten van beton worden op bestelling gegoten, dit zodat de items weinig verschillen in kleur. Het blijft beton dus zal nooit volledig egaal zijn. Zodra het wat kouder weer is heeft het beton wat langer de tijd nodig om te drogen, zodra dit gebeurt wordt dit gecommuniceerd via social media.
-
Mijn pakketje is kwijt, wat moet ik doen?
Het gebeurt gelukkig zelden, maar kan natuurlijk gebeuren dat je pakket niet bezorgd wordt. Dit los ik natuurlijk zo goed mogelijk voor je op. Na een melding wordt er contact opgenomen met de verzendpartij om een onderzoek te starten naar het pakket. Blijft het pakket zoek dan ontvang je een ‘niet ontvangen’ formulier, na het invullen hiervan word je pakket opnieuw verzonden.
-
Mijn bestelling is beschadigd/niet compleet
Oh, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het gebeurt gelukkig niet vaak maar het kan voorkomen. Stuur even een berichtje via WhatsApp of een e-mail dan stuur ik het ontbrekende item zo snel mogelijk op.
-
Ik heb mijn bestelling met spoed nodig kan het sneller geleverd worden?
Ik begrijp dat je je bestelling zo snel mogelijk wilt ontvangen. Zodra de bestelling binnenkomt ga ik zo snel mogelijk voor je aan de slag. Ik ben afhankelijk van de verzendpartij maar je mag altijd een berichtje sturen dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
-
Ontvang ik alleen digitaal een factuur?
Nee, via je e-mail ontvang je een orderbevestiging. De factuur ontvang je bij je bestelling. Wil je hem liever digitaal? Dan kun je dit aanvinken bij het plaatsen van je bestelling.
-
Hoe werkt het retourneren?
Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling. Het gekochte product kun je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Om een retour aan te melden kun je een e-mail sturen naar [email protected] om het retourformulier te ontvangen. Zorg dat het product in originele staat en verpakking met bijgevoegd het retourformulier wordt geretourneerd.
-
Krijg ik de verzendkosten terug als ik producten retourneer?
Retourneer je de hele bestelling? Dan ontvang je je volledige aankoopbedrag incl. de verzendkosten terug. Artikelen met persoonsgegevens (geboorteposter, portrettekeningen etc..) kunnen niet worden geretourneerd, uitzonderingen daargelaten.
De kosten voor het verzenden van een retour zijn voor eigen rekening. Deze wordt niet gecrediteerd. Hierdoor kun je kiezen voor je eigen vervoerder en betaal je meestal tussen de 4 tot 7 euro. Uitzonderen daargelaten. Zodra je retourzending is aangekomen ontvang je een e-mail en word het bedrag binnen 7 werkdagen geretourneerd op het opgegeven rekeningnummer. -
Maakt het uit met welke vervoerder ik mijn retourzending terugstuur?
Nee, omdat je zelf de kosten voor het retourneren betaald is de keuze voor welke vervoerder voor jezelf. Wel adviseer ik je je pakketje met track and trace te versturen. Een retourzending is altijd voor jouw eigen risico en dankzij de track and trace kun je de reis van je pakketje in de gaten houden.
-
Wat zijn alle betaal opties?
Je kunt kiezen om te betalen met iDeal, bancontact een beveiligde betaalomgeving. Vooraf overmaken, je ontvangt na het bevestigen van je bestelling een e-mail met de betaalgegevens. Zodra de betaling is ontvangen word je bestelling in behandeling genomen. Is je bestelling niet binnen 24 uur betaald wordt deze automatisch geannuleerd.
Klarna, koop vandaag, en geniet direct na bezorging alvast met volle teugen van je aankoop en betaal wanneer het jou uitkomt? -
Mijn bestelling is een cadeautje
Elke bestelling wordt ingepakt als cadeautje, je kunt bij de opmerkingen aangeven of het voor een jongen of een meisje is. Dan wordt er een gratis kaartje bijgevoegd. Laat jouw persoonlijke boodschap achter in het opmerkingen veld bij het afronden van je bestelling. Dan wordt de tekst op het kaartje geschreven.
-
Ik wil iets bestellen wat niet in de webshop staat.
Voor speciale wensen kun je altijd een e-mail of WhatsApp bericht sturen met je wensen. Dan kijk ik wat er mogelijk is. Hou er rekening mee dat items die speciaal voor jou worden gemaakt niet geretourneerd kunnen worden, dit omdat je vooraf schriftelijk akkoord geeft voor een item wordt gedrukt of bedrukt.
-
Ik heb een veiling of zoek spullen voor een goed doel.
Wat supertof dat je het goede doel wilt helpen. Ik krijg veel aanvragen voor goede doelen. Helaas kan ik niet overal op ingaan.
-
Ik vind je producten erg leuk en ik ben zwanger, zullen we samenwerken?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik krijg regelmatig verzoeken om gratis producten te ontvangen inruil voor foto’s. Natuurlijk supertof dat je mijn items leuk vindt en deze graag wilt ontvangen om foto’s te maken. Als ik foto’s nodig heb word hier soms een oproep via social media voor geplaatst, hou deze dus goed in de gaten.
-
Ik ben een influencer, zullen we samenwerken?
Heb je een goed bereik op social media dan kunnen we altijd kijken of we een samenwerking kunnen opzetten. Bijvoorbeeld een winactie of kortingscode. Stuur gerust een e-mail dan kunnen we kijken of er een match is.