Lief Moment gebruikt functionele en analytische (geanonimiseerd) cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Deze cookies worden altijd geplaatst en hebben geen gevolgen voor je privacy. Daarnaast gebruiken we ook tracking cookies om bezoeken en aankopen te bevestigen van/aan social media (bijvoorbeeld als we een advertentie campagne op social media hebben of een nieuwsbrief versturen). Door op accepteren te drukken geef je akkoord te zijn met het gebruik van alle cookies. Wil je enkel gebruik maken van functionele en analytische cookies? Klik dan op afwijzen.
Lees meer in ons cookiebeleid.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan sta je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.